مرز بین رویا و واقعیت | مصاحبه با سازندگان Get Even

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
14:16
یک شنبه 17 فروردين 1393

اگر به سال های گذشته باز گردیم، می بینیم کنترل بازی با اعضای بدن یکی از آرزو های دست نیافتنی بازی سازان بود که در حال حاظر با Kinect به واقعیت پیوسته است و به نظر می رسد که یکی دیگر از رویا های ما در مورد بازی های ویدئویی نیز توسط تیم The Farm 51 در حال تبدیل شدن به واقعیت است.......

 

 

http://www.game3nter.ir/wp-content/uploads/Get_even_2.jpg

استودیو The Farm 51 و بازی در دست ساختشان “Get Even” قرار است تا مرز جدیدی بین واقعیت و خیال در بازی های ویدئویی رسم کنند. تکنولوژی جدید “اسکن محیط” که در این بازی مورد استفاده قرار گرفته است، موتور قدرتمند Unreal Engine نیز قرار است تا The Farm 51 را در این امر کمک کند. با ما باشید با مصاحبه ای از Wojciech Pazdur “بنیان گذار این استودیو”.

 

Get even 3 مرز بین رویا و واقعیت | مصاحبه با سازندگان Get Even

Get Even قرار است تا شما را بین رویا ها و بعد ها جا به جا کند،

برای ماه های گذشته تیم استودیو The Farm 51 مشغول اسکن محیط های متروکه و تخریب شده لهستان بوده اند، از تیمارستان های سوخته گرفته تا مناطق متروک همه و همه سوژه های خوبی برای این استودیو بوده اند تا در بازی جدیدشان مورد استفاده قرار دهند. Get Even قرار است تا شما را بین رویا ها و بعد ها جا به جا کند، برای همین می بایست واقعی تر جلوه کند.

ایده طراحی این بازی برای مدت ها در ذهن سازندگان این بازی پرورش یافته است، می توان از فیلم های Source Code, Matrix و Butterfly Effect به عنوان منابع الهام این بازی نام برد. این بازی علاوه بر این که Shooter است، شما را وادار می کند تا در مورد هر چیزی که در بازی می بینید شک کنید؛ این تنها راهی هست که می توانید واقعیت و خیال را از هم تشخیص دهید. بازی از شما می خواهد تا هر لحظه از خود سوال کنید “آیا این واقعیت است؟”

این بازی قصد دارد مرز بین بخش چند نفره و تک نفره را کم رنگ تر کند، دو حالت داستانی Campaign در بازی وجود دارند و دو شخصیت اصلی نیز داستان را به پیش می برند: یک حالت بازی، داستان خطی را پی گیری می کند در حالب که حالت دوم بازی، یک داستان باز تر و غیر قابل پیش بینی تر را به بازیباز ارائه می کند. در حالت دوم، هر کسی در دنیای Get Even می تواند دشمن شما باشد، پس مراقب باشید.

در حالت چند نفره بازی هم هر نفر راه خود را می رود اما هیچ گاه نمی تواند بفهمد که کدامین دشمنش توسط انسان کنترل می شوند، دیگر خبری از Username آن فرد در بالای سرش نیست و هیچ Achievement و جایزه ای برای کشتن دشمنان در دسترس نیست، فقط باید به این فکر کنید که یک نفر در بازی واقعی است و می تواند شما را بکشد. برای این که روایت بازی را غنی تر کنیم، هر بازیباز در دنیایی رها می شود و بین رویا و حقیقت مسافرت می کند.

بزرگترین سوالی که بازی برایتان مطرح می کند این است: “چه چیز حقیقت دارد و چه چیز دروغ است؟”. ما حتی یک تریلر نیز به این نام عرضه  کردیم. در این بازی به عنوان یک Shooter شما باید به مصاف دشمنان بروید، تعدادی از این دشمنان دروغین هستند و تعدادی واقعی. حتی اگر تریلر را هم مشاهده کنید، نمی توانید بفهمید که کدام یک از صحنه ها واقعی است و کدام یک در موتور بازی رندر شده اند.

29004d2aa8 مرز بین رویا و واقعیت | مصاحبه با سازندگان Get Even

برای اینکه مبارزه با دشمنان لذت بخش تر شود، ما برای هر کدام یک پیشینه تعریف کرده ایم.

این سوال بسیار برای بازی مهم است، یکی دیگر از استفاده های آن زمانی است که شما بازی را آغاز کرده اید و یک دشمن با سرعت به سمت شما در حال حرکت است، شما نمی توانید بفهمید که این دشمن توسط هوش مصنوعی کنترل می شود یا انسان. ممکن است که از رفتار دشمنان پی به نکاتی ببرید اما هیچ گاه نمی توانید بین رویا و واقعیت تفاوت قائل شوید.

برای اینکه مبارزه با دشمنان لذت بخش تر شود، ما برای هر کدام یک پیشینه تعریف کرده ایم. هر شخصیت در Get Even یک بیوگرافی دارد و هیچ گاه با دشمنی که “ساده و خطی” باشد رو برو نخواهید شد. ممکن است یکی از دشمنان را در دنیای خود بکشید، ولی او هنوز در دنیای دیگر زنده است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که بخش Single Player این بازی را نیز تا پایان تجربه کنید چون که بسیاری از نکات داستانی و راز های پنهان در مورد این دنیا را در آنجا خواهید یافت.

برای نمایش پیشرفت های گرافیکی بازی، ما در تریلری که عرضه کردیم یک محیط واقعی و سربازان واقعی را نشان دادیم و ناگهان و بدون اطلاع قبلی محیط های درون بازی را (بلافاصله) نمایش دادیم. خیلی از بازیبازان متوجه این تفاوت نشده بودند و این قدرت تیم ما در ایجاد گرافیک واقع گرایانه را می رساند. ما از اوایل سال ۲۰۱۰ بر روی این بازی کار می کنیم تا برای PC و کنسول های نسل بعد عرضه شود. ما حتی دو یا سه ماه را برای اسکن (فقط) یک محیط صرف کرده ایم، به علاوه بی نهایت عکس نیز از کثیف ترین و مخروبه ترین مکان هایی که می شناختیم تهیه کرده ایم.

 

 

ما کارهای نهایی بازی را پنج یا شش ماه پیش آغاز کردیم، تمرکز ما هم بر استفاده از محیط های تخریب شده (اسکن شده توسط تیم) و آماده کردن آن ها برای استفاده در موتور Unreal است. اسکن محیط ها وقت بسیار زیادی را از ما گرفته است، اما از یک سال و نیم پیش، تصمیم گرفتیم که از این روش غیر معمول استفاده کنیم. تمام اشیایی که در محیط می بینید، نمونه های اسکن شده از واقعیت هستند.


تعداد بازدید از این مطلب: 789
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , مصاحبه , ,
بازدید : 789

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر